Insurance service

På denne side kan du læse om hvad vores Insurance Service inkluderer.

 

Du er altid velkommen til at kontakte os for yderligere information og personlig rådgiving, med udgangspunkt i jeres behov.

  1. Hjem
  2. Services
  3. Om vores services
  4. Insuranceservice

Insurance serviceaftale med Selecta

En serviceløsning hvor I selv står for daglig vedligehold af kaffemaskinen, og hvor Selecta yder forebyggende service hvert halve år.

 

Forebyggende service

Selecta gennemfører serviceeftersyn hvert halve år, hvor vi laver en grundig rengøring af maskinen. Vi kalibrerer kaffemaskinen, så vi sikrer, at kaffen smager som den skal. Derudover tjekker og gennemgår vi kalkfilter, vandtemperatur og dosering, så I er garanteret den perfekte kop kaffe. Vi sikrer drift stabilitet med den gode kaffesmag, stabile services og en god kaffemaskine.

 

Daglig vedligeholdelse

Med en Insurance serviceaftale står I for den daglige rengøring og vedligeholdelse af kaffemaskinen. Ved kaffemaskinens installation vil en Selecta-tekniker uddanne jeres team i rengøring og vedligeholdelse af kaffemaskinen. 

 

Support ved hændelser

Med Insurance service, sidder Selecta kundeservice klar ved telefon og mail, alle hverdage mellem 8.00 – 15.00. Vi vejleder jer over telefon, og sender en tekniker hvis der er behov for det. Med Insurance service er vi der inden for 16 arbejdstimer hvis behovet opstår

 

Varebestilling

Med Insurance service, bestiller I ingredienser til kaffemaskinen hos Selecta på mail eller telefon.  

Hør mere om Insurance service

Få et tilbud

Er du interesseret i Selectas produkter og services? Udfyld denne korte formular og en af vores eksperter vil kontakte dig snart. Eller du kan sende os en e-mail på info@dk.selecta.com eller ringe til os på +4544503450.

Hvad omhandler din henvendelse?

Ved at indsende denne formular accepterer du betingelserne, der er angivet i vores privatlivspolitik.

Vores andre service løsninger

Kontakt Selecta