Selectas Insurance service

Vi sikrer en solid kaffeservice

  1. Hjem
  2. Services
  3. Servicepakker
  4. Insuranceservice

Insurance serviceaftale med Selecta

Med Selectas Insurance serviceaftale får jeres virksomhed en kaffeløsning med kaffemaskiner, der passer specielt til jeres behov. 

Insurance er vores service til jer, som gerne vil være en aktiv del af vores tjeneste. Vi giver træning i, hvordan vandautomaten eller kaffemaskinen skal rengøres og vedligeholdes. Derefter står du selv for at rengøre og vedligeholde din maskine.

Selecta gennemfører serviceeftersyn hvert halve år, hvor vi laver en grundig rengøring af maskinen. Vi kalibrerer kaffemaskinen, så vi sikrer, at kaffen smager som den skal. Derudover tjekker og gennemgår vi kalkfilter, vandtemperatur og dosering, så I er garanteret den perfekte kop kaffe. Vi sikrer driftstabilitet med den gode kaffesmag, stabile services og en god kaffemaskine.

Hvad skal I selv gøre med en Insurance serviceaftale?

Med en Insurance serviceaftale står I for den daglige rengøring og vedligeholdelse af kaffemaskinen. Ved kaffemaskinens installation vil en Selecta-tekniker uddanne jeres team i rengøring og vedligeholdelse af kaffemaskinen. 

I står derudover selv for at bestille de nødvendige ingredienser til kaffemaskinen, som f.eks. kaffebønner og mælk. Du kan bestille dine nødvendige varer på mail gennem os.

Support

En god serviceaftale til jer

Hvis der opstår problemer med en kaffemaskine, responderer vi altid inden for 16 arbejdstimer. 

Vi vejleder jer over telefonen eller opretter en serviceordre, hvis der er behov for besøg af en tekniker. For varebestilling eller teknisk support kan Selecta træffes på +45 44 50 34 50 eller info@dk.selecta.com i alle hverdage fra 8 - 15. 

Læs om vores andre services her:

Totalservice

Comfortservice

 

Kontakt Selecta

  • Telefon

    +45 44 50 34 50

    Vi har åbent

    mandag - fredag 08.00 - 15.00

  • Email

    info@dk.selecta.com

    Send os en mail og vi vil vende tilbage indenfor 24 arbejdstimer