Selectas Insurance service

Vi sikrer en solid kaffeservice

  1. Hjem
  2. Services
  3. Servicepakker
  4. Insuranceservice

Insurance serviceaftale med Selecta

Med Selectas Insurance serviceaftale får jeres virksomhed en kaffeløsning med kaffemaskiner, der passer specielt til jeres behov. 

Insurance er vores service til jer, som gerne vil være en aktiv del af vores tjeneste. Vi giver træning i hvordan vandautomaten eller kaffemaskinen skal rengøres og vedligeholdes. Derefter står du selv for at rengøre og vedligeholde din maskine.

Selecta gennemfører service eftersyn hvert halve år, hvor vi laver en grundig rengøring af maskinen. Vi kalibrerer kaffemaskinen, så vi sikrer, at kaffen smager som den skal. Derudover tjekker og gennemgår vi kalkfilter, vandtemperaturen og dosering, så I kan nyde den perfekte kop kaffe. Vi sikrer driftstabilitet med den gode kaffesmag og stabile service og kaffemaskine.

Hvad skal I gøre med en Insurance serviceaftale?

- Med en Insurance serviceaftale står I for den daglige rengøring og vedligeholdelse af kaffemaskinen. Ved kaffemaskinens installation, vil en Selecta tekniker uddanne jeres team i vedligeholdelse af kaffemaskinen. 

Derudover står I for at bestille de nødvendige ingredienser til  kaffemaskinen. Dette kan være forskellige varer, som din maskine bruger - eksempelvis skal der bestilles kaffebønner og mælk. Du kan bestille dine nødvendige vare på mail gennem os.

Support

- en god serviceaftale til jer

Hvis der opstår problemer med en kaffemaskine, responderer vi altid inden for 16 arbejdstimer. 

Vi vejleder jer altid over telefonen eller opretter en serviceordre, hvis der er behov for besøg af en tekniker. For varebestilling eller teknisk support, kan Selecta altid træffes på +45 44 50 34 50 eller info@dk.selecta.com i alle hverdage fra 8 - 15. 

Læs om vores andre services her:

Totalservice

Comfortservice

 

Kontakt Selecta