Comfort Service

Læs om hvad vores Comfort Service bringer til jeres kaffeløsning. 


Vores eksperter sidder klar til at give dig personlig rådgivning ud fra dine behov. 

  1. Hjem
  2. Services
  3. Om vores services
  4. Comfortservice

Hvad får I med Comfort Service?

Med en Comfort serviceløsning fra Selecta, sikrer I at jeres maskine leverer en fantastisk kop kaffe gennem hele levetiden, og minimerer chancen for at problemer opstår.

 

Forebyggende service

En tekniker fra Selecta kommer of tjekker op på din maskine 6-11 gange om året, for at sikre, at alt fungerer som det skal. Inkluderet i vores servicebesøg er en grundrengøring af jeres kaffemaskine. Vi tjekker maskinens tilstand og sikrer, at alt omkring kaffemaskinen er som det skal være.

 

Daglig vedligeholdelse

Med Comfort Service, har I selv ansvaret for daglig vedligehold af maskinen. Ved installation af maskinen, oplæres jeres relevante personale i, hvordan man rengør og opfylder maskinen.

 

Support ved hændelser

Sker der uforudsete hændelser med maskinen, sidder vores kundeservice klar på telefon og e-mail i hverdage 8.00 – 15.00. Med Comfort Service, står vi klar til at løse eventuelle problemer inden for 8 arbejdstimer.

 

Varebestilling

Med Comfort Service har I selv ansvaret for at bestille de varer I har brug for hos Selecta. Forud for teknikerbesøg som del af jeres aftale, kan I bestille varer hos Selecta, og få disse bragt med.

 

Hør mere om Comfort service

Få et tilbud

Er du interesseret i Selectas produkter og services? Udfyld denne korte formular og en af vores eksperter vil kontakte dig snart. Eller du kan sende os en e-mail på info@dk.selecta.com eller ringe til os på +4544503450.

Hvad omhandler din henvendelse?

Ved at indsende denne formular accepterer du betingelserne, der er angivet i vores privatlivspolitik.

Læs om vores andre serviceløsninger

Kontakt os, og hør mere om vores løsninger